KDYŽ SE ROZHODNETE MÍT SVŮJ ESHOP

KDYŽ SE ROZHODNETE MÍT SVŮJ ESHOP

 

Když se rozhodnete mít svůj web či eshop, začnete si hledat informace, jak ho dělat co nejlépe. Dnes ráno na mě na facebooku vyskočil příspěvek paní @Lucie Koubek „5 kroků, jak si díky textům přitáhnout ideální zákazníky“. V ten moment mi prolétlo hlavou: „Aha, ale když ještě neprodávám, co je vlastně ta moje cílová skupina, můj ideální zákazník?“ a se zaujetím jsem se do článku zakousla.

 

Přečetla jsem si všech 5 kroků, prozkoumala i několik dalších příspěvků paní Lucie a šla umýt pár hrnků od večera. Najednou jsem si uvědomila, že jedna z věcí, která v jednom z jejích článků zazněla, byla, že ty správné a inspirativní věci nás napadají při nějaké rutinní automatické činnosti. Asi se shodneme, že mytí nádobí takovou činností skutečně je.

 

A světe div se!

 

Najednou mi začaly v mozku závity fičet na plné obrátky a mě napadaly samé skvělé kreativní myšlenky. Paní Lucie radí, abychom si takové myšlenky nejlépe ihned zapsali, jinak se vytratí neznámo kam a už je nenajdeme. Měla jsem mokré ruce, ale ta záplava nápadů mi nedala a musela jsem si je osušit a jít si pro tužku a papír. A začít si zapisovat.

 

To bylo asi historicky nejdelší mytí nádobí vůbec. Dva hrnky, dvě sklenice a jeden talíř jsem myla asi půl hodiny. Tedy u dřezu jsem stála reálně pět minut, ale přestávky na zaznamenání myšlenek mi zabraly pět krát tolik!

 

A co mi kreativní půlhodinka při mytí nádobí přinesla?

 

Přemýšlela jsem o cílové skupině pro můj nově vznikající web a eshop. Dospěla jsem k názoru, že své výrobky tvořím s velkou láskou, proto k mým ideálním zákazníkům může patřit kdokoliv, kdo si jich bude vážit jako dobrých kuchyňských parťáků. Může to být mladá maminka stejně tak jako babička sedmi vnoučat, či zralý muž, který rád kulinaří. Takže žádné věkové ani genderové dělení. Jediné, co je jasné je, že všechny tyto lidi bude spojovat vaření, příprava dobrých jídel ať už“jen“ na hlad, nebo pro potěšení oka a žaludku.

 

A to je asi ono – přesně takto vypadá moje vysněná cílová skupina pro můj eshop.

 

Na závěr ještě jedno velké přání. Přeji si, aby se mé chňapky a zástěry vždy dostaly do dobrých rukou, kterým budou dlouho a dobře sloužit.

 

Pokud některý z mých výrobků už používáte, pošlete foto, nebo napište, jak vám to spolu u vaření sluší (info@hanessa.cz)

 

Těším se

 

Hanessa

 

 

 

Zpět do obchodu